02.02.2011

Թող` քեզ համար նվագեմ այսօր

 Այսօր ուզում եմ քեզ մի նվագ նվիրել, բայց չգիտեմ` որ գործիքն ես նախընտրում լսել:
 Ես դաշնամուրով քեզ կարող եմ վամպիրյան սագայից իմ սիրելի "Օրորոցայինը" նվագել, կամ կարող եմ կիթառը վերցնել ու քեզ համար ընթացքում հեղինակային երգ գրել հախվերդյանական ոճով, ու գիտեմ, որ դու կսիրես այդ երգը:
 Կամ կարող եմ հարվածային գործիքներով իմ խանդը որոտացնել, որ հասկանաս, թե ինչքան եմ քեզ խանդում, ու հետևաբար նաև սիրում:
 Կամ կարող եմ ջութակի լալկան ու մեղմ հնչյուններով քեզանից ներողություն խնդրել երեկվա հիմար արարքիս համար:
 Կամ սաքսաֆոնով կնվագեմ քեզ համար ամենագրավիչ ռոմանտիկ երաժշտությունը, որը քեզ կխենթացնի և մագնիսի նման կձգի դեպի ինձ:
    Եվ, վերջիվերջո, կարող եմ նվագել աչքերիդ վրա ... իմ աչքերով, ու դու կլսես գոյություն ունեցող և դեռ չստեղծված բոլոր երաժշտական գործիքների կատաղած և խաղաղված, մեղանչող և ներողություն հայցող, բղավող և աղաչող նվագները միաժամանակ , ու կհասկանաս իմ հոգու երգը, ու կնվագակցես ինձ: Ուզում եմ քեզ համար նվագել այսօր: Թող, որ քեզ համար նվագեմ այսօր: Նայիր աչքերիս, սիրելիս:

Комментариев нет:

Отправить комментарий