29.07.2013

Քո նկարագիրը

Դու իմ միակ, իմ սիրասուն, իմ շատ սպասված անակնկալ,
Իմ աչքերի, իմ մտքերի, իմ խոսքերի հասցեատեր,
Համբերատար ու սառնարյուն, միշտ կրվարառ ու պահանջկոտ,
Դու չլինեիր, ես չէի սուրա դեպի վերև, դեպի մեզ մոտ:

Ինձ սպառնացող, ահագնացող մի փոթորիկ՝ ուժեղ, սաստիկ,
Rainy kiss- Leonid Afremov
Քեզ ուժասպառ անող մի ուժ, ինձ հոգնեցնող համառութուն,
Ու չպարտվող, միշտ պայքարող մի լռություն այդքան խոսուն,
Մի զույգ աչքեր՝ վեհ ու փայլուն. այս ամենը քեզ է ներկում:

Դու մի կտոր միս ու արյուն, դու մի հզոր ուժ ու կորով,
Խենթ մոլեգնող փոթորկի պես վրա հասնող աղետ լինես,
Ես վախենամ, զգուշանամ, բայց, միևնույն է, զոհդ դառնամ,
Իսկ դու տխրես, ու ընդունես, թե հաղթողը ես էի մեր մեջ:

Ես հեռանամ, դու ինձ սպասես: Դու հեռանաս, ես կարոտեմ:
Լինես ինձ հետ օտարի պես ու հարազատ, ոնց որ երբեք:
Ամեն խոսքդ մտքիս համար դառնա վերմակ՝ փափուկ, թեթև
Աչքիդ փայլը սրտիս համար լինի մի մեծ ցնծության ծես:

Ես քեզ սիրեմ, դու չընդունես: Երբ դու սիրես, ես վախենամ:
Դու ինձ սպառնաս, զգուշացնես, չխոստանաս, ես հավատամ:
Դու միշտ լինես, ապրես, շնչես, քո ժպիտով հանգստանամ,
Եվ աշխարգը չհասկանա, մենք ով եղանք իրար համար:

Комментариев нет:

Отправить комментарий