13.01.2011

Ինչու ենք բոլորս տխուր

Չէ լուրջ...
Ում հետ էլ խոսում եմ` սկսած ինձանից, վերջացրած իմ լավագույն ընկերուհով, բոլորս տխուր ենք: Ու մեզ ուրախացնող չկա, որովհետև ես էլ եմ տխրել..Երբ ենք մենք տխրում. երբ միայնակ ենք, երբ անարդարության ենք հանդիպում, երբ չենք գնահատվում, ինչպես հարկն է, երբ չենք հասնում մեր նպատակներին....Ու ինչու ենք մենք հակված տխրելու,,Ինչու ենք մենք` մարդ արարածներս, հակված սխալներ գործելու, նախանձելու, կոպտելու, ու ոչ մեկդ չփորձեք ինձ հակառակում համոզել, մենք վատն ենք, մենք շատ վատն ենք...
չէ, իրոք տխուր եմ, անգամ նորմալ բան գրել չի ստացվում, մեկդ ինձ հետ բերեք էլի, սա ես չեմ, այլմոլորակայինները ինղ որսացել ու լավատեսությունս տարել են, հաասեք, փրկեք, մեղկ չեմ?

3 комментария:

  1. An jan, hetakrkir u cavacnogh temayi es andradardzel....Kartsum em xndiry lavatesutyan mej che, uxxaki menk`bolors, unenk katarelutyan dzgtum,bolors vazum enk u chenk hasnum,anyndhat inch-vor ban enk uzum, nor dzerkberum, nor verelk... ev da berum e anspar ''tsaravi'' zgacoghutyan, anyndhat inch-vor ban pakas e, inch-vor ban ayn che...''Ashxarjum inch-vor tegh inch-vor mi ban sxal e''W.Saroyan ......... sa ev lav e, ev vat... chgitem vor tesankyuny yntrem....

    ОтветитьУдалить
  2. Իմ մի դասախոս ասում էր, չկա կատարյալ մարդ, բայց ապրի էն մարդը, ով ձգտում է կատարելության:
    լսի, բայց էդ քո ասած ծարավը ատ լավ ու ճիտ բան ա, չէ?
    բա չէ, կաղապարված սառած աննպատկ մարդ...Ուղղակի մի քիչ շատ ենք տխրում մեր նպատակի ճամփի կեսերքին

    ОтветитьУдалить
  3. Մեղք չես :) Երբեք մի խղճա քեզ ու ուրիշներին էլ թույլ մի տու: Միշտ վստահ եղիր ու տխուր պահերին էլ զբաղվի նրանով, ինչն ամենաշատն ես սիրում, օրինակ բլոգում հոդված ավելացրու: Կամ հանդիպիր մարդկանց, ում ամենաշատն ես սիրում: Կամ ուղղակի քնի: Զարթնելուց հետո փոխված կլինես: Փորձված բանա :)

    ОтветитьУдалить