16.10.2013

Հավասարակշռության մասին

    Ես շատ վստահ եմ, որ հավասարակշռությունը կարևոր է: Այնքան կարևոր է, որ երբեմն մեր հասկանալու սահմանից դուրս բաներ են տեղի ունենում: Ու դա միայն հավասարակշռությունը պահպանելու համար:
   Իմ` անուղղելի լավատես լինելը անգամ չի օգնում, որ ես չզգուշանամ, երբ իմ կյանքի բոլոր ոլորտներում ամեն ինչ շատ լավ է լինում: Գիտեմ` վաղ թե ուշ. մի տեղ մի բան կլինի....որ հավասարակշռության գամ: Եթե աշխատավայրում է ամեն
ինչ չքնաղ, պիտի տանը մի խնդիր լինի` կենցաղային կամ ընտանեկան:  Եթե գործերս խառն են, ուրեմն ընկերներիս ու բարեկամներիս հետ լավ ժամանց է սպասվում: Եթե բարեկամներս չաղ ու բախտավոր են, ուրեմն դասերս պիտի այնքան շատանան, որ Ֆեսբուք մտնելու ժամանակ չունենամ: Եթե արտաքինս է լավանում, անպայման առողջությունս մի բարև կուղարկի: Ու այսպես միշտ: Ուշադրություն եմ դարձրել... ՄԻՇՏ..Չեմ կարծում, որ միայն ինձ մոտ է այսպես: Երևի պետք է, որ այսպես լինի: Երևի դա է հավասարակշռության հասնելու եղանակը...թե չէ. եթե ամեն ոլորտում ամեն ինչ լավ լինի, երես կառնենք:

Комментариев нет:

Отправить комментарий